Veckoplanering

Fick ju önskemålet att göra en veckoplanering så här kommer den, det blir väl kanske lite mer spontana saker men men..
 
Måndag: Skola och sen förmodligen åka till tandläkarn i Värnamo och fixa till min räls. Springa på kvällen.
Tisdag. Skola, bara ta det lugnt och fotboll på kvällen.
Onsdag: Skola, 6:orna kommer och hälsar på, helt soft ändå. Får se vad jag gör på eftermiddagen men ska iallafall springa eller gå på kvällen.
Torsdag: Ledig, fotbollsträning.
Fredag: Ledig, städa mitt rum.
Lördag: Hitta på något skoj hehe, sova länge iallafall och förmodligen träna lite på kvällen.
Söndag: Ladda upp för en ny vecka.
 
Japp, min vecka. Ser inte rolig ut där i slutet för jag vet inte vad jag ska göra haha, blir en massa träning iallafall och det är ju super. Nu ska jag dra och sova för jag slocknar när som! Puss /Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0