Lördag

Hej! Vet att uppdateringen från oss båda är helt kass. Vet inte riktigt hur det kommer bli, men fick lite ångest så tänkte slänga in ett inlägg.

Igår, så spenderade jag eftermiddagen med Clara och Julia, och även kvällen. Vi kollade på film och hade det allmänt mysigt.
Idag, så åkte jag och mamma till Halmstad, då jag äntligen skulle köpa mig ett par ridstövlar. Har haft svårt att hitta några som faktiskt passar, då alla har varit för breda vid vaden. Men idag så bara kom jag dit och hittade ett par 39 exakt dom jag ville ha, och testade de. De var sjukt fina och satt som handen i handsken, äntligen!!
Sen åkte vi in till stan, hittade bara en springjacka och springtights.

Imorgon, får vi se vad dagen bjuder på, plugg typ. Veckan ser ju dock inte så jobbig ut, två riktiga skoldagar, en temadag och sen "långhelg".
Men vi hörs! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0