Sol

 
Hej på er! Ledsen för dålig uppdatering från min sida idag.
Vaknade runt halv tio, gick väl inte upp för ens någon timme efter. Sen vid ett åkte vi ut till sjön och sådär, grillade typ o dom andra fiskade medans jag solade. Haha ne men det var väl skönt att komma ut lite , men det var ju lite kallt emellan åt. Sedan åkte vi hem till mormor oså gjorde vi våfflor, såå gott. Har varit sugen på våfflor i veckan så det var helt okej! Åkte ner till affären för en stund sedan och köpte godis till ikväll.
 
Nu ska jag ta och kolla på oth, och kvällen ser ut att fortsätta i det spåret. Skönt tycker jag, känner att jag behöver ta det lugnt.  Vi hörs senare! /Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0