Dagen

Hej och hå! Utvecklingssamtalet gick jättebra och tog inte alls lång tid så det var skönt.
Kom hem och hoppade i träningskläderna och sprang en runda. Vet inte hur längesedan det var jag var ute och sprang? Gjorde det en hel del innan, sen hände det där med armen och snön kom osådär. Men iallafall idag tog jag mej ut och det är jag glad över, det gick väldigt bra och det var sjukt skönt att komma ut även fast jag hade motvind hela vägen hem,haha. Ska försöka komma igång med springningen lite mera nu.
 
Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt och kanske unna mig ett avsnitt av oth, ser ungefär ut så. Eller om jag går och lägger mig tidig? Ne vilka problem, blir nog oth. Imorgon är det onsdag och jag har inga speciella planer inför dagen, skola sedan ta det lugnt, plugga lite och kanske baka något. Får se hur det blir med det.
 
Ha det bra så länge! /Moa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0