Trött på allt

Hej, kom hem för en stund sedan. Var väl kul uppe på Gark, lite roligt att se på alla andra för en gångs skull.
Men blev grymt sugen på  att rida nu, ta allt på allvar.. Aja, har inte mycket att säga mitt humör har varit upp och ner hela dagen och nu är det katastrof orkar inte med någonting hatar livet helt och hållet och skulle göra vad som helst för att slippa mitt gips och smärtan i handen som kommer tillbaka ibland. Har haft det i en vecka idag.
Imorgon ska jag iallafall till värnamo och kolla upp det igen, hoppas att det bara blir tre veckor!!
Så missar de två sista lektionerna imorgon, och sen efter kanske vi går lite i affärerna.
Men ska sluta tjata nu ska antingen bara lägga mig och sova för att jag bara vill försvinna eller kolla på top model, tror det blir sova?
 
/Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0