Tidsfördriv

Namn: Moa

Ålder: 14, 15 om lite mindre än tre månader! woho

Längd: Typ 165?
Sko – storlek: 39
Gör just nu:  Lyssnar på musik och svarar på denna listan.

 

Allmäna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, omtänksam, envis?
Namn tre mindre bra egenskaper hos dig själv:  Attt vara envis är inte bara bra , att mitt humör styr mig lite för mycket ibland hehe, jag har svårt att lita på folk.
Vad är du rädd för? Döden, bli sviken osv.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Äh.. vet inte faktiskt typ att jag inte tar åt mig skitsnack?
Det roligaste jobbet du har haft/har: Haha, haft ett jobb men det var inte direkt roligt.
Har du körkort eller bil: Nej, vill ha så snabbt som möjligt dock kommer jah inte kunna köra bil haha.
När tar du ditt körtkort om du inte har men vill ha: När jag är 18, 2016?
Vem åkte du bil med senast: Mamma & jakob?
Vem åt du mat med sist: Samma som jag åkte bil med tror jag, haha..
Vem sov du hos sist: Äh, Julia?
Vem sov hos dig sist: Vet inte clara & julia?
 
När grät du senast: Typ förra veckan kanske?
När skrattade du senast: Vet inte idag kanske haha.
Vad har du alltid i din väska: Berors väl på vilken väska, men pengar, mobil,nycklar & lypsyl?
Har du varit utomlands någongång: Yes!
Största stad/städer du varit i: Vet inte haha..
Har du piercing eller tatuering: Nej, men hål i öronen och vill ha tatuering någon gång.
 
Antingen – eller frågor:
Storstad eller landet: Klart båda.
Hambugare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Köttkött!
Hund eller katt: Hund.
McDonalds eller MAX: Äeh inte så förtjust i något för tillfället men donken.
Sverige eller utlandet: Bååda
Sport eller nyheter: Berors vad det är för sport, men vet inte haha, sport?
Fotboll eller hockey: Fotboll..
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Spelar ingen roll 
Sommar eller vinter: SOMMAR ♥
Höst eller vår: Just nu vår.
Flyg eller tåg: Ähm, tåg.
Bil eller buss: Bil!
 
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0