They say bad things happens for a reason

Hejsan, ikväll har jag inte gjort någonting . Fixade i  ordningen mitt rum , ätit , kollat två avsnitt av One tree hill , suttit vid datan , lyssnat på musik , börjar bli tråkigt lust att hitta på något mer kompisar eller något.
Imorgon ska jag sova ut , vid tre tror jag det var ska vi åka och fira lilla Niklas tänkte jag säga , men liten är han inte längre. Kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut ,hoppas på att jag , Clara och Julia ska hitta på något.
 
Snart börjar ju skolan också , ser inte alls fram emot det . Förra terminen var ju hemsk med alla läxor och prov, hur ska den andra delen av åttan vara då liksom? Jaja, bara att bita ihop! Vårterminen känns på något sätt  att den går fortare. Händer ganska många nya olika saker denna våren, hoppas att det ska funka också.
Men ne nu ska jag inte tjata mer om skolan, vi har ju tur att få börja så sent som vi ändå gör.
Nu ska jag hitta på något ... Eller inte lär sitta här och torka ut ett tag.
Hörs! / Moa
 
okej lite saknar jag det , iallfall klassen! :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0