Sorry

Hej på er. Förlåt för den usla uppdateringen  , men när jag åkte till Jönköping skulle jag mobilblogga men appen funkade inte då , och sen skulle jag försöka igen när jag var på väg ut från a6 , men nix det gick inte då heller.
Så ja, det får blir som det blir. Var först på en outlet typ , hittade en långarmad piké & två frank dandy trosor.
Inte så mycket , men det var 70 % på allt så jadå. Sedan på Ikea , hittade jag saker till min hylla eller vad det är.
Kollade även på säng , så vet nu vilken jag ska beställa. Inne på a6 hittade jag inte heller någonting , känner mig så tråkig men det är onödigt och köpa något man inte jätte gärna vill ha så sparar pengarna.
När jag kom hem möblerade jag om mitt rum , tror jag ska ha det så som det ser ut just nu , väntar bara på min säng , hehe.
Jag kommer också hoppa dag 22 , har inte heller något att skriva på den.
Men iallfall , vi hörs!
 
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0