Sköntorsdag

Klarade även av en dom drygaste dagarna i veckan-torsdag, vilket är skönt.
Skolan gick väl faktiskt helt okej, skönt att komma tillbaka och träffa alla i klassen osådär.
När jag kom hem så gjorde jag toast så sjukt gott och var verkligen hungrig. Eller hur Ellen? Det ända jag och hon gjorde på sista lektionen var att kolla på mat och pratade om vad vi skulle äta haha, sjuka är vi.
Efter det så träffades jag och Ellen en runda och vi gick en sväng, var skönt att komma ut lite och kände att det behövdes och lite prat skadar ju aldrig. Nu har jag kommit in och ska väl ta och försöka få plugget gjort tills imorgon iallafall, en hel del nu men som tur väl var det inte så mycket att ta igen.
 
Nejmen sammanfattar detta som en ganska "sköntorsdag" ändå. Ha det bra så hörs vi lite senare!!
 
/Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0