onsdag

Hejsan! Sov lite bättre inatt även fast det inte alls är skönt att sova längre med en tung svettig gipsad arm på magen. Det ända bra är väl att jag inte känner smärtan.
Men idag har jag kunnat ta på mig lite kläder och även fixat mat. Kollat på två avsnitt av oth vilket jag ska fortsätta med. Får se om jag går till skolan imorgon eller hur det blir, har typ sju lektoner imon och min kropp blir typ trött över att bara vara uppe en liten stund. Är inte alls sugen på att missa massa även fast jag kommer till skolan med mer kraft. Ska inte babbla på utan ni får en väldigt fin bild, haha herregud.
 
/Moa
 
Dom försökte typ skydda sängen mot mina ridkläder, hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0