Ny vecka på gång!

Jaapp, måndag imorgon. Denna veckan är nästan lika tråkiga som alla andra händer inget mer än skola hem plugga äta och sova typ. Fast på fredag ska jag på bio så det blir väl lite skoj. Har även gått och blivit dunder förkyld, tummen ner för det! Imorgon är det då skola sen på kvällen ska jag bara vara hemma ingen ridning för mig och vi ska inte åka och kolla denna gången heller utan jag ska bara vara hemma och försöka bli frisk. Blir väl att plugga en hel del och kolla lite på oth vilket hjälper när man är förkyld (får vid hoppas, haha) och på kvällen är det top model! Jag och mitt gips firar även två veckor imorgon! På torsdag har halva tiden gått..
Nu ska jag försöka sova så jag orkar med skolan imorgon!
Pusshej!
/Moa
Sakerna jag köpte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0