Livet rullar på

Hej, ledsen för usel bloggning. Men idag har jag mått som vanligt typ om man inte räknar  med förkyldningen då men det får jag leva med ett tag. Ska bli skönt att komma tillbaks till skolan  även fast det är mycket nu. Trodde inte åttan skulle vara såå jobbig, men där fick jag en liten smäll för det. Humöret är faktiskt bra nu, vilket är sjukt skönt känner att min ork har kommit tillbaka! Imorgon har jag även haft gipset halva tiden, tänkte först att jag inte kommer orka med detta, okej det är inte alls roligt och jag blir avundsjuk på alla andra som är ute och håller på överallt.
Men jag får ändå se det från den ljusa sidan och tänka att halva tiden gick helt okej snabbt så nu är det bara samma sak igen. Både bra och dåligt är att jag vant mig vid gipset nu, skönt för jag inte tänker hela tiden vid det och det känns inte så tungt, dåliga att när jag inte märker det gör jag väl lite för "vanliga" rörelse och kan få ont, haha.
 
Nog pratat om det. Nu ska jag sitta här och lyssna på lite glad musik och njuta lite. Sedan måste jag nog läsa igenom en hel del av plugget, inte kul men måste.
 
Vi hörs! /Moa
 
Förresten har jag inga bilder på min data så tänkte typ föra över lite från mammas till min i helgen så det blir lite roligare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0