Kort skoldag

Kom hem från skolan för en stund sedan. Ska åka till ortopeden vid halv ett, men har ändå så rast från kvart i elva till kvart över tolv så gick hem nu. Ska fixa mat tills mamma kommer hem så vi kan åka sedan.
Så idag har jag bara haft två lektioner, hemkunskap & kemi. Hemkunskapen var rolig vi gjorde buffé. Jag Hilda & Carro gjorde biscotti som typ blev det godaste haha! Sen på kemin så pratade han typ bara och vi gjorde några uppgifter. Så skoldagen för mig blev inte alls lång idag. Mitt humör är lite bättre idag tur det, men är skit trött verkligen. Förlåt för mitt emo inlägg igår, haha usch.. Nehe, nu ska jag nog kolla på top model som jag missade igår..
 
Ha det bra!
/Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0