just because meine Freundin did it.

Snyggt med engelska och tyska där va, huehuehue. Men kör på den lite halvroliga (haha) som Moa gjorde iallafall, något att läsa liksom.

Namn: Clara

Ålder: 13, fyller dock 14 om 33 dagar om jag inte har fel.

Längd: 1.64
Sko – storlek: 39
Gör just nu:  Svarar på denna frågan

 

Allmäna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, omtänksam och....? haha kommer inte på något!
Namn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Skitdåligt självförtroende, måste verkligen öva upp det, kommer inte på något mer här heller.
Vad är du rädd för? Döden och typ sjukdomar.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag kan säga vad jag tycker och tänker, att jag liksom inte dras med av någon och måste tycka och tänka likdant.
Det roligaste jobbet du har haft/har: no job
 
När grät du senast: Idag
När skrattade du senast: Idag.
Vad har du alltid i din väska: Handväska så är det pengar, mobil och lite småsaker typ
Har du varit utomlands någongång: Ajjemensan
Största stad/städer du varit i: Säger Stockholm men har ingen aning, hehe
Har du piercing eller tatuering: Öronen
 
Antingen – eller frågor:
Storstad eller landet: Mitt emellan typ, inte för lantigt och inte för storstadigt.
Hambugare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund.
McDonalds eller MAX: Donken
Sverige eller utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Sport
Fotboll eller hockey: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Båda
Sommar eller vinter: Sommar
Höst eller vår: vår
Flyg eller tåg: Tåg, tänker typ "tänk om planet kraschar" när jag flyger, usch
Bil eller buss: Bil.
 
/Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0