Januari

Första dagen på detta året idag då!
Känns skönt att börja ett nytt år & jag ser fram emot 2013..
Igår kom Julia till mig osådär ,vi snackade ,åt , tog kort o flummade som vanligt.
Sen drog vi hem till henne vid halv elva ,sen vid tolv gick vi ut med en massa och smällde raketer.
Ja ,sen var vi uppe till typ halv fyra , ingen var så värst trött men jag tror jag somnade runt fyra halv fem ,sen gick vi typ upp tolv.
Hela eftermiddagen spenderade jag hos Julia också ,så kom Clara med & vi gjorde pannkakor och pratade/flummade som vanligt.
Gick väl hem vid sju ,åt & nu har jag fastnat vid Oth , som alla tjatat att jag ska kolla på haha så nu är jag också fast.
Men har inget mer och säga , o uppdateringen kan ju inte alltid va på topp!
Hörs!!
/Moa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0