I knew you were trouble

Hemma nu och har duschat,skönt!
Ridningen, gick bra faktiskt, bättre än jag förväntat mig.. Tror detta kan bli bra, berors på vad som händer med gruppen. Nu är vi bara tre, vilket faktiskt är lite skönt.. Lee var typ hur pigg som helst och stark men det tycker jag är ganska roligt bara,haha fast det är inte så konstigt när det var första gången nu för dom. Men åh, ett & ett halvt år tills jag börjar gymnasiumet hade varit så sjukt kul att låna en ponny ett tag och få komma ut och tävla lite, utbilda osv.. Men men..
Imorgon ska jag med mormor ner till Slöinge med Viggo. Så imorgon slipper jag sitta hemma hela dagen iallafall.
Kanske är med någon på eftermiddagen/kvällen, får se.
Men nu ska jag inte tjata på en massa,men det blir nog sista inlägget för mig idag.
Vi hörs imorgon!
 
/Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0