Hemma

Hej, kom hem för en stund sedan och har ätit nu.
Köpte lite grejer, en tröja (kanske ska lämna tillbaks), concealer (fanns inte den jag brukar ha så fick ta en från loreal), en eco-tools concealerborste,primer,   rengöringsmedel, tuggummi, deo & ett skal. Tror det var allt, kom dock på nu att jag glömde en hel del som vanligt haha, men det blev bara en liten snabbis idag så åker kanske dit snart igen.
Iallafall fick en kommentar om jag kunde visa vad jag köpte och ja det kan jag, skulle göra det innan men min bloggapp krånglar just nu så det kommer upp ikväll eller imorgon!
Nu ska jag läsa i min deckare, den ska vara utläst och ha en bokrecension på torsdag så får läsa & jobba på lite nu känner jag. Sedan blir det ponnyakuten och sen tänkte jag även kolla på världscupen på datan då jag missade det.
Men vi hörs senare!
 
/Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0