Fredag

Dagen i skolan gick faktiskt väldigt snabbt, vilket var skönt. Gick hem duschade, hårinpackning och sånt och la mej och kollade på film. Var sjukt trött, men gick till Julia en liten stund. Kom hem och åt, skulle till henne igen men ingen orkade, haha helt slut efter två skoldagar! Så jag la mej i sängen igen och fortsatte dega här framför datan.
Imorgon vet jag inte vad som händer, vet iallafall att jag ska sova ut äntligen. Annars har jag ingen aning, men skönt det med.
Funderar på att gå och lägga mig snart, har ändå så inget att göra och mina ögon slocknar snart så det vore ganska skönt att sova.
Men har inte mycket mer att säga blir bara tråkigt då så vi hörs väl imorgon.
 
Puss! / Moa
 
The best quotes on Tumblr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0