Dagen så långt

Hejhopp. På förmiddagen så skulle jag börja städa mitt rum, och då kom Jakob och hjälpte mig med några typ lådor eller något som skulle va i min hylla, den ena blev bra, och sen den andra var som två lådor i en sån runta av hyllan, den ena lådan blev bra men den andra blev helt kass, först gick det inte få in den sen så gjorde vi typ sönder hela lådan, haha och han som ska vara snickare.. hm?
Jaja, nu får det vara så ska stämma Ikea, ne men sen plockade jag i ordning på rummet, dammade & dammsög.
Vid kvart i tre typ gick jag och mamma ut en liten runda och gick, det var riktigt skönt och jag har inte direkt varit ute så mycket på helgen.
Nu ska jag chilla lite, sen ikväll blir det tv osådär. Inga läxor ännu, men dom kommer nog denna veckan..
Vi hörs!
 
/Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0