Dagen.

Berättar om skoldagen för att jag inte har något annat för mig typ.

Mentortid: gick igenom massa saker typ, helt okej lektion typ

Idrott: redskap, var faktiskt kul idag hehe.

Svenska: satsdelar och lästid

Lunch: tacosoppa, lång rast

Matte: hade vikarie, och typ jobbade med positiva och negativa tal eller nåt

Syslöjd: ritade mina shorts och klippte ut

Så det var min skoldag, helt okej ändå. Dock så blev vi lite sura eftersom alla killar fick sluta ett och vi 20 i tre eftersom dem inte hade slöjd mähä..

När jag kom hem från skolan åt jag lite och sen typ bara tog jag det lugnt, inget pluggande. Nu ska jag dock gå igenom veckans ord (so) tills imorgon, sen sova, suuuperdunderawesome! Nåväl, hör av mig imorgon
KRAM!! /Clara

Kom nyss på att jag saknar mitt blonda hår, rip! Nej men, går att fixa. Tror jag gör ljusa slingor till våren/sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0