Dag 30. Berätta om ett minne från en resa

 
Okej , asså vi reser typ ingenting.
Har bara varit i typ , danmark, finland & grekland? Kanske något mer men inte vad jag vet..
Men vi åker ju alltid ner till Österlen på sommaren och ja det räcker väl ganska bra för mig.
Vet inte om jag har något speciellt minne, haha.
När vi var i Grekland så bodde vi på en ö? Samos hette det iallafall , ligger typ nära turkiet tror jag..
Ja, men där träffade jag iallafall några andra svenskar och jag och en tjej blev typ bra vänner , tror hon bor i Varberg nu? Har typ ingen kontakt mer än vänner på Facebook. Men något minne, jag och mamma var typ uppe på ett berg, man gick typ en skit jobbig lång trappa upp dit,haha högt var det iallafall.
Vet inte riktigt, roligt minne då, men ah alla bilar hette typ MOA där på sina skyltar?
Haha ne fy vilket rörigt inlägg, kommer inte ihåg så mycket tror det var 2005/2006 ?
/Moa
Det var iallafall där, dör...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0