Dag 21. Min favoritplats.

Min favoritplats är nog.. Österlen.
Vi åker ner till Skåne/Österlen en vecka varje sommar , har vi gjort nu i några år. Hyr en stuga som liggar bara några meter från havet så utsikten är ju fantastisk.
Jag, min mamma & min bror , mormor & Viggo. Sen brukar kusinerna & moster från Göteborg vara med.
Älskar att vara där nere , trivs att ligga på stranden en hel dag , cykla in till Skillinge , ta en springtur på stranden.
Låter kanske tråkigt , men skönt att slippa denna hålan och umgås med familjen oså .
Men klart , stallet är ju en av min favoritplats med, släpper allt där , tänker inte på en massa skit.
Men ja , Österlen ♥
/Moa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0