Dag 19&20

Hahahha, skrattar åt denna dagen för den var sjukt tråkig haha.
 
Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
Det bästa tv-spelet jag spelat är iallafal Fifa och data-spelet är lätt Sims 3, hehe!
 
Dag 20. Alla mina hår färger.
Okej, när jag var liten alltså typ jätteliten var jag blond, sen har jag blivit mörkare (typ råttfärgat brunt, haha). I 3:an slingade jag mig ljust för första gången men sen färgade jag typ det röd/brunt haha. Sen har jag hållt på lite så, har mest haft ljust hår dock, hela 6:an och tills i torsdags slingade jag det, dock med ful utväxt därför valde jag att färga brunt nu, trevlig histora!
 
Mest blont var det ja!
/Clara
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0