-

Alltså denna veckan hade jag sånt jäkla godissug varje dag, köpte godis nu i helgen och nu är det inte ens gott längre haha. Har lite kvar, funderar på att äta upp allt och sen skita i godiset ändå, men i slutändan kommer det inte gå iallafall! Ska försöka att bara köra på grönsaker/frukt istället och godis kanske någon gång ibland när man skulle göra exakt vad som helst för en chokladbit.

Trevligt inlägg där dåva. Har iallafall kommit hem från träningen och ätit lite, träningen var faktiskt riktigt bra och jobbig idag! Massa styrka och det gillar jag. Nu ska jag ner och hoppa in i fisken sen funderar jag på att skriva värsta långa inlägget om en tanke jag har typ kroppen oså, vad jag tänker om unga som går ner i vikt och sådant! Ska fundera lite på det men har sådan lust att bara skriva ut allt haha! Får se när jag har duschat
/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0