Veckoplanering

Måndag: Skola (fysikprov), innebandy.
 
Tisdag: Skola, innebandymatch mot Borås tror jag.
 
Onsdag: Skola, plugga och innebandyträning.
 
Torsdag: Skola, zumba och plugga. Ska nog ner till klädhörnan och kika lite också.
 
Fredag: Skola (tyskaprov), ta det lugnt och eventuellt bort till en vän för tjejkväll med några andra vänner.
 
Lördag: Sova, plugga och bara ta det lugnt.
 
Söndag: Match mot Mullsjö borta först, sedan direkt iväg för match mot Laholm borta, dock så är Laholm matchen viktigast för om vi vinner den tror jag vi vinner 96-serien.
 
Kommer bli en sjukt jobbig men rolig vecka, är så jäkla trött nu och det kan jag förstå för har iprinsipt tränat varje dag och denna veckan kommer bli värre, men det gillar vi! Dock så har jag inte mycket tid över till kompisar oså, men yeayea!
/Clara
 
btw, glömde säga detta igår men min gamlamormor fyllde 97år igår, så häftigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0