Veckans slut

Imorgon är det redan torsdag, hur skönt? Riktigt skönt p veckorna går ganska fort ändå. Det går nog snabbt till påsklovet, men ingen provfri vecka fram tills dess.
Iallafall imorgon är det skola till tre, sen direkt efter ska jag och Ellen börja på zumba! Skit kul ju, har velat det sen i sjuan då vi provade på det. Men aldrig funnits någon bra dag . Så nu ska vi äntligen ta tag i det. Sen på kvällen ska jag och mamma ut till mormor medans min bror har träning för hon fyller nämligen år imorgon! Blir väl lite mys och sedan hem och läsa igenom spanskan sen är den dagen gjord. Så blir kanske inte så bra bloggning från mig imorgon..

Känns sjukt skönt att komma tillbaka till allt nu utan det dära äckliga gipset,hah.

Oj , blir så långa inlägg nu för tiden, men vi hörs imorgon! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0