Trött tjej

Hej på er! Ligger just nu nerbäddad under täcket i min underbara sköna säng! Efter skolan var det zumba, härligt med träning. När jag kom hem åt jag lite och tog en snabb dusch, därefter åkte jag och mamma ner en sväng till klädhörnan, det fanns mycket fint. Med mig hem fick jag en skjorta, blus, tunn stickad tröja och ett par skinnbrallor, så nu är jag glad. Kan bli att jag visar det ikväll, annars imorgon. Och igår beställde jag en klänning och ett linne från rut med flera, (egobird), det var en snarlik klänning som den som jag beställde men inte passade så håller alla tummar på att denna ska passa.

Imorgon har jag tyskaprov, tror det kommer gå bra för jag känner mig säker, läser väl lite till lite senare.
Vi hörs lite senare
/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0