Tråkdag

Hejsan! Vaknade vid tio idag. Åt frukost vid tolv sen så gick jag och la mig i sängen igen. Finns typ ingenting att göra. Sjukt tråkigt. Vid halv tre kände jag att jag var tvungen att göra något så gick ut och gick en liten runda. Inte alls långt men var tvungen att göra något och dessutom var det inte alls kallt ute.
Nu har jag kommit in och tagit på mig lite ordentligare kläder fast ändå så slappa, skönt.
När mamma kommer hem ska vi nog beställa ett par boyfriend jeans. Vill verkligen ha ett par. Hade ett par jeans chinos innan som var lite baggy/boyfriend typ. Dock så klippte jag av dom till shorts vilket inte alls blev bra så saknar dom en hel del.

Jaja ska inte tjata ut er. Hörs!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0