Tack och lov att det snart är lov

Sista dagen imorgon och sedan är det lov. Hur skönt? Denna veckan har varit hemsk, prov, läxor och diagnoser. Men så ser även veckorna ut efter lovet med så antar väl att åttan ser ut såhär.
Imorgon har jag som sagt sista provet innan lovet + två läxor. Hoppas det går okej iallafall.

Imorgon när jag kommer hem ska vi åka till stallet tror jag och mocka, ser hur det går med en hand haha men mamma får hjälpa till lite. Sen på kvällen ska jag bara ta det lugnt! Har verkligen saknat att bara sätta på några avsnitt oth och ta det lugnt. Så... så kommer mitt lov se ut. Nu ska jag ligga här i sängen och ta det lugnt kolla mobilen och allt som vanligt. Vi hörs imorgon!

/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0