Skoldagen

Berättar om skoldagen, har inte så mycket annat att blogga om så får bli bra.
 
Spanska: Skrev några meningar som vi läste upp och sedan jobbade vi typ bara i boken.
 
Fysík: Tror vi började på något nytt ämne, tittade på film dock kollade ju ingen haha, och sedan gjorde jag , Ellen och Emma någon spegel uppgift.. Eller jag och Ellen vet jag väl inte, haha..
 
Engelska: Läste någon text, gjorde någon grej på tavlan och jobbade med något i boken.
 
So: Dryg lekion pratade om Islam eller något och jag och Ellen verkar ju nästan vara dom smartaste i klassen som vanligt.. Eller?
 
Lunch, fisk & potatismos?
 
Bild: Bytte platser och så fick jag värsta bra platsen men där fick jag inte sitta kvar, surt. Jag och Ellen ritade och fjäskade lite.
 
Svenska: Drygaste lektionen på länge, hon stod och pratade i typ 40-45 min. Sen började vi skriva på våra deckare.
 
Japp, så ser våra Onsdagar ut, förmiddgen är ganska seg med fyra lektioner. Nu ska jag försöka övergå till biologin lite igen, får se hur det går med det.
 
Hörs!
/Moa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0