Skoldagen + veckans planer.

 
SO: Fick faktiskt en del gjort på uppsatsen och den svåraste punkten är över så nu går det prima.
 
Tyska: Hade glosförhör, sen jobbade vi lite i boken och lite sånt.
 
Bild: Jobbar med lera, vi är den enda klassen som har fritt skapande också haha, cooola. Nej men det var typ asbra lera som man kör typ koppar, skålar och vasar av och jag gör en tekopp.
 
Mat: Fläsk, gottigott.
 
Matte: Alla var helt flum, haha. Så det var kul men yeye, fick lite gjort iallafall.
 
Biologi: Var fruktansvärt trött hela biologin men det gick bra ändå, hann med det man skulle och hann redovisa ett grupparbete så det kändes bra.
 
Så nu tänkte jag planera veckan också.
 
Imorgon (onsdag): Skola till 14.50, engelska prov direkt på morgonen också. Blir nog lite träning här hemma på kvällen också.
 
Torsdag: Tandis i Vmo, kommer till skolan vid lunch tror jag. Zumba på eftermiddagen och kan hända att jag kör ett pass på crosstrainern också, annars blir det nog att gå en runda.
 
Fredag: Ingenting planerat, lite träning här hemma tror jag.
 
Lördag: Ingenting planerat där heller, städa mitt rum och kolla lite plugg kanske. Mello på kvällen.
 
Söndag: Två matcher, om jag ska vara med på båda. Första är iallafall i Bua och andra är hemma mot Borås, så japp.
 
Det var min vecka, blir nog suuper. Känner att allt rullar på och jag känner mig inte alls skoltrött vilket jag är lite förvånad över, det ända jobbiga är ju att stiga upp på morgonen men annars går det fint. Jag hör av mig lite senare. Puss! /Clara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0