polo

Hellu bloggisen! Har nyss städat mitt rum, dammsugat och dammat så nu är det rent osv haha. Lyssnade på First aid kit också så då gick det lättare, sjukt duktiga är dem tjejerna och jag bara älskar deras låt "Emmylou", värt att lyssna iallafall.
 
Jag tog kort på mina skor som jag köpte igår när jag och mamma var nere en sväng på Klacken, lite "Dr martens" liknande men ändå inte, en nättare modell typ som man kan ha på sommaren till shorts oså också, gillar dem skarpt!
Och bara för att jag tog upp ämnet om musik så får ni en liten bild på min lilla dockningsstation, hehu. Men så bra ljud och låtarna blir sjukt mycket bättre.
Puss och kram och ha det bra sålänge! /Clara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0