Only miss the sun when it starts to snow

Rubriken stämmer? Fy vad snön gjorde min dag så mycket sämre. Trodde att det skulle bli vår, haha även fast det kanske är lite för tidigt i februari men det får gärna försvinna om typ två veckor.

Skolan gick väl ganska bra idag ändå.
Hade fem lektioner så det var ju lugnt, även fast idrotten var dryg som den är alltid nu för tiden. Konstigt va?
Kom hem åt lite och gjorde lite kemiläxa som är tills imorgon. Har nog hkk läxa med men var ju inte i skolan förra gången så vet inte vad vi har för något.
Nu ska jag nog vila lite och försöka plugga lite till. Sedan ikväll åker jag upp till Gark. Blir kul i vilket fall som helst, men vad jag längtar tills gipset åker av får även hoppas att vädret är bättre då.
Vi hörs senare!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0