Ny vecka

 
Halloj. Har duschat och kollat på tv en stund ikväll. Lugn och skön söndag som vanligt.
Såg att Clara gjort en veckoplanering, funderar på att göra en men vet inte riktigt då jag knappast gör något på veckorna nu längre när jag har gipset och det bara är plugg hela tiden.
 
Imorgon är det iallafall måndag igen vilket innebär ny vecka och en vecka kvar till lovet. Hur skönt?
Det blir skola till tio i tre, har mattediagnos imorgon. Dock räknas ju inte det som prov vilket är bra.
Sedan blir det hem och plugga en hel del. På kvällen åker jag upp till Gark, kan hända att det är teori så det kan jag ju vara med på annars får jag kolla när de andra rider. Saknar ridningen mest av allt just nu, är så sjukt trött på att inte få göra det man tycker är roligast av allt.. Men imorgon är det iallafall två veckor tills gipset åker av.
 
Nehe nu ska jag inte tjata på, vi hörs väl lite senare!/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0