Ny vecka

Måndag imorgon ja, alltså ny vecka.
Känns skönt med ny vecka ska försöka komma igång med gamla "rutiner" nu när handen funkar helt okej. Men blä vad den är ful och värker fortfarande.
Jaja snart så är jag väl bättre, hehe.

Iallafall skola imorgon tills tre. Sen hem och då mååååste jag plugga kemi. Har liksom prov på tisdag, och om någon är sämst på kemi så är det jag. Ännu ett onödigt ämne (tycker jag) som man måste kunna tydligen.

Det bästa med måndagen imorgon är att jag ska äntligen rida(!!!!)
Det är dock hoppning imorgon, jag ska iallafall rida och kolla av läget lite hur min hand klarar det. Vet dock att jag säkert kommer hoppa med för vet ni vad som är så sjukt kul just imon? Jag ska rida Joy! Asså har inte ridit henne sen i somras och det är allt för längesedan. Hästen som har gett mig självförtroende och inte minst har haft sjukt kul med. Paret som passade så sjukt bra ihop. Åh vad jag saknar den tjurpuppan.

Nu ska jag sova för att orka morgondagen!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0