New in

Varför kan aldrig kläder bli snygga när man inte bär dem på kort? Usch, haha. Nej men bilderna får faktiskt duga för jag var så lat så jag orkade inte ta på mig dem, helt okej bilder iallafall förutom att färgerna inte gör sig rättvisa men nu får det bli som det blir för jag har ingen lust att fota nya precis, jag är bara såååå trött!
/Clara
 
(byxorna fotade jag inte heller för jag tänkte att ett par skinnbrallor har ni sett förut, bilden på skjortan är verkligen skitful men jaja, nu ser ni iallafall vad jag köpte. Och blusen, i love it! Haha, nej men den är så sjukt snygg när man har på sig den, nu tycker jag den ser lite tantig ut för mig haha..)..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0