Mästerkock

Hejsvejs!
Idag har jag verkligen bara tagit det lugnt, vilket känns skönt! Kollat på one tre hill hela dagen och även gjort mig lite pastasallad till lunch, hur gott? Alla som tvivlar på mig i köket har ju bara fel, kanske borde satsa på att bli kock? Haha hm.. Nej.

Nu ska jag iallafall ta på mig lite andra kläder. Sedan åker vi först ut och mockar och tar in hästarna och ger dom lite mat. Sedan åker jag till gark för lite teori, och sedan hem och ge hästarna lite mer mat. Ikväll blir det en skön dusch och mys framför top model!
Förresten så är det bara en vecka kvar med mitt älskade gips idag. Känns lite sorgligt att vi ska skiljas åt snart, eller inte. Ska bli hur skönt som helst!

Vi ses!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0