Love life

Hej på er! Denna måndag har faktiskt varit hur bra som helst. Skolan var väl lite dryg men kul att träffa alla och sedan att sluta två istället för tre är ju helt okej!
Sen åker man iväg och rider för första gången på sex veckor. Det gick så jäkla bra, och trodde min hand skulle lägga av men inte ens det. Den var finemang under hela lektionen. Red ju Joy, gud vad jag saknat den tjejen. Hon var exakt samma gamla Joysan. Överpigg när hinderna kommer och tjurig och stoig ena sekunden.
Somsagt hoppade vi och den övningen var sjukt rolig. Mycket markarbete och dressyr i det samtidigt. Enkel men rolig.

Nu ska jag ta och sova. Känner mig förtjänt det och imorgon är det kort skoldag med prov. Åååh orkar inte bry mig om det längre. Kommer gå skit men jaja. Efter skolan ska jag bara ta det lugnt kanske baka lite? Antar att jag kommer ha liiite träningsvärk imorgon.

Hörs imon!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0