Lillelördag?

Hej! Ikväll har jag bara tagit det lugnt, duschat och kollat på one tree hill som vanligt.

Imorgon är det alla hjärtans dag, inte direkt speciellt med den dagen eller? Vara extra snäll mot någon kanske? Men det kan man väl vara vilken dag som helst, haha. Min dag blir iallafall att åka till stallet vid sju, släppa ut hästarna och fixa allt tills på kvällen. Vid nio ska jag ner till frissan och fixa ögonbrynen och ögonfransarna lite. Sedan vid middag kommer nog lilla Niklas hit, var såå längesedan jag träffade han. Tror även min kusin kommer hit med så hittar väl alla vi på något, får se hur det blir. Nu ska jag nog sova eller något, är trött och måste upp vid halv sju, sju imorgon. Men det är ju så jag vill leva mitt liv egentligen så det gör mig inget.
Vi hörs imon!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0