Imorgon är det ingen vanlig dag..

Ne för då är det måndag! Haha.. Nej men imorgon är det inte vilken måndag som helst. Det är första skoldagen efter lovet och även Ulrik munthers födelsedag!! Woho och det firar vi med att ta av gipset(!!!!) SJUKT LYCKLIG.

Så japp, så ser dagen ut. Ska upp till ortopeden imorgon så missar en och en halv lektion i skolan. Hoppas hoppas verkligen det är så bra så jag kan börja rida nästa måndag.

Nog tjatat om det. Ikväll har jag tagit det lugnt, duschat sista gången handikappad (sjukt skönt att slippa det).
Kollat på Pa och sådär vanliga söndagssaker. Nu ska jag lägga mig i sängen och bara längtar av att vakna upp imorgon. Även fast det lär bli tufft efter en vecka ledighet.
Vi hörs väl imorgon med Moa som lär vara back on track, woho!

/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0