Hejhopp

Hej på er!
Har precis lagt mig för natten, ska dock kolla på "Mia på grötö" när det kommer ut på tv4play. Imorgon blir det helt okej skoldag, zumba och sedan ska jag crosstraina lite. Har även tyska, engelska och so läxa som måste göras men det fixar vi, positiv just nu hihi!

På fredag tror jag det blir match mot Tranemo, jag och två till "stora", resten 00-01, blir nog bra iallafall. På lördag kommer mina små kusiner från Västervik och hälsar på, och på kvällen blir det melodifestivalmys med moa!

Avslutar veckan med en match till. Då mot tvååker, i våran viktigaste serie så nur det bara att tagga till och kör järnet! Det här med att träna och spela match verkar vara min vardag, men det bästa som finns!!
Godnatt finisar!
/Clara

Emil hade lite kul och målade på sig, hihi sötnos!!

Trackback
RSS 2.0