Feb. 11, 2013

Tjodilo! Var ju uppe på gark innan, var ju teori men det var väldigt bra och viktiga saker vi tog upp. Superduper. Sedan så åkte vi till hästarna här hemma så gav jag dom lite mer hö.
Fy vad jag saknar allt detta. En vecka kvar, dock tycker inte mamma jag ska rida samma dag som jag tar bort gipset. Hm.. Får väl stå ut. Vill ha vår med. Trött på snön nu.

Imorgon blir det nog en promenix på morgonen igen, jätte skönt och börja dagen så då jag inte springer nu när jag har gips, saknar faktiskt det med. Annars ska jag försöka städa min garderob och kolla lite avsnitt som vanligt. Är lite halvtrött nu så ska lägga mig i sängen och lyssna på musik- som vanligt. Vi hörs imorgon!
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0