Duktig

Hej! Känner mig faktiskt ganska duktig.
Har skrivit min deckare idag, skrev först fem A4 papper och sen var jag tvungen att ren skriva så fyra stycken till. Så min hand är ganska trött nu om man säger så. Tur att jag skriver med högern iallafall. Nu ska jag försöka läsa igenom musiken en gång, inte för det fastnar ändå. Sedan vid nio är det ju Mindy och maria och sedan ska jag sova då min hjärna är helt överkörd. Eller ja hela jag är sjukt trött så blir skönt.

Vi hörs väl kanske innan jag går och lägger mig. Puss!
/Moa

Haha orkar inte så ful den är, det ser verkligen ut som en död hand helt vit och hängig. Och ovanpå är den helt krokig, hahah aja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0