Dubbel

Hej på er!
Min uppdatering har varit kass idag men har inte haft någon tid över. Innebandy hela dagen. Spelade först match mot tygriket, en match som vi har tagit över från westbo Anderstorp. Vi vann med 3-2, tror jag det va. Ola frågade mig och evve om vi ville spela med damlaget direkt efteråt, självklart sa vi ja. Helt grymt kul var det och jag gjorde inte bort mig en enda gång, kändes super för att vara första gången, dock så förlorade vi med 3-5 men kämpade på som bara den!

Nu ska jag hoppa in i duschen, lägga mig i sängen och kolla igenom fysiken, prov imorgon! Det kommer en veckoplanering lite senare också. Ta hand om er sålänge så hörs vi
/Clara

Hello handsome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0