10 sanningar/saker om mig.

1. Jag har breda fötter och har lite svårt att hitta skor ibland. Särskilt fotbollsskor.
 
2. Jag tycker det är grymt kul att skriva, alltså blogga eller vad som liksom. När jag var liten skrev jag ofta berättelser osånt och jag ville ha extra läxa i 2:an så att jag fick skriva mer, haha.
 
3. Mitt favoritämne i skolan är tyska, jag är en språkmänniska och älskar att lära mig nya saker inom "andra språk", detsamma med engelska jag gillar det mycket också.
 
4. Jag hatar att le med öppen mun eller skratta inför folk som man inte känner jättebra, jag tycker mina tänder är fula och jag tycker att jag har sne mun. Men jag ska snart får tandställning så hoppas på att det blir bättre, dock så tror jag bara att det är jag själv som tänker såhär.
 
5. Jag fick glasögon när jag var 4år, och jag har fortfarande det. Dock så använder jag mest linser, har typ bara glasögon hemma.
 
6. Jag trivs jättedåligt i mitt bruna hår, det känns inte jag på något sätt. Så om någon månad ska jag slinga det ljust igen, ska dock inte lägga i så mycket slingor men lite iallafall så får det blekas när jag är i Turkiet.
 
7. Jag tycker det är snyggt med klackskor men vill inte använda allt för höga, för att jag tycker jag blir så enormt lång då haha. Är dock bara 1.64, men ändå liksom.
 
8. Jag har alltid varit tidig med allt, jag är tidigt utvecklad osv. På ett sätt är det ganska skönt för jag går igenom allt jobbigt och sen är det gjort liksom när många andra som är i min ålder kommer in i en jobbig period.
 
9. Jag är supernöjd med mina ögon. Och om det är något jag brukar få komplimanger för så brukar det vara mina ögon.
 
10. Jag har ett ganska bra minne. Jag vet ofta när folk är födda, främst kändisar. Förut var jag väldigt intresserad utav att veta allas åldrar så om jag såg en person på tv så sökte jag på wikipedia och kollade hur gammal hon/han var, det är så jag vet hur väldigt väldigt många kända personer fyller år. På vissa vet jag även datumet osv, många tycker det är sjukt men så är det. Haha.
 
/Clara.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefina ögon du har Clara!

2013-02-25 @ 17:12:59
URL: http://louiserutikanga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0