Tisdag - avklarad

 
Hej! Jag är ledsen att jag inte bloggade något igår, hade ingen tid för att sätta igång datorn och när jag väl skulle blogga från mobilen så gick ju såklart inte det. Men skolan tog man sig igenom. Sen åkte jag ju upp till Gark. Var ju hoppning då,bana. Trodde jag skulle ha Bounty, men han skulle vila så jag fick rida Joy. Det var ju självklart kul det med, då jag har gjort så otroligt mycket med den ponnyn. Det gick jättebra, saknar den ponnyn. Henne skulle man ha i storhäst format, fy vad bra det hade varit. Kändes ju dock inte bättre att dom säger att hon troligtsvis är såld med, kan inte fatta det. Det har liksom alltid varit jag och Joy, men hon kommer nog trivas så mycket bättre utan ridskolan. Skönt.
 
Idag, skolan gick helt okej idag med och det skönaste av allt, jag och Ellen fick vårat engelskatal överstökat. Så sjukt skönt, det gick väl helt okej ändå för att inte ha läst på så mycket!
Nu, ska jag sitta här en stund och redigera lite filmer sen igår. Vid fyra cyklar jag ut mot Luca, ska ta hand om henne och rida lite. Vet inte riktigt hur det blir, kanske lite fortsättning på det vi gjorde sist kanske?
Men vi hörs, antingen ikväll eller imorgon! Ha det superbra! /Moa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0