sunday

Hej på er!
Hoppas ni har haft ett bra lov. Jag har haft ett toppen lov,det har hänt något varje dag, brukar annars bara ligga hemma och sova eller något men nej, superbra lov.
Idag var jag och mamma en sväng i Ullared, jag köpte mest behövliga saker, blandannat en springjacka och en ny mascara.
 
Nu ikväll visades HBK - Elfsborg på tvn, 1-1 blev resultatet där. Tänkte ta och dammsuga mitt rum lite snabbt nu och sedan kolla på Mästarnas mästare. Imorgon är det dags för skola igen och nu kommer alla proven, redan på fredag har jag ett prov i tyska och nästa måndag ett fysikprov. Bara att hålla ut det sista nu för det är inte långt kvar till sommarlovet! Ta hand om er./Clara
 
Två bilder från förra helgen på mig och min lilla kusin Inez.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0