Skola igen

Då var det dax för skola imorgon igen då! Lovet har gått snabbt, men he haft ett bra lov och vädret har ju varit på topp.
Var ju ute i stallet och red med Nellie innan, det gick bra. Söta Luca!

Imorgon är det då måndag, blir en lång dag. Skola till tre+bad okej tror jag kommer avlida. Hatar bad , så det gör ju inte dagen bättre. Sen hem och plugga typ en stund och äta något sen vid fem åker vi redan mot gark, ska göra en sak innan lektionen med, hehe så får se hur det går. Sen hem sent duscha och sova typ, haha någon kommer vara död.

Ne nu snackar jag en massa igen, aja jag tar mig nog igenom morgondagen. Eftermiddagen/kvällen blir rolig så japp, vi hörs imorgon. Någon gång mitt i allt!/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0