Redan helg

Hejsan! Ikväll har jag inte gjort mycket kollat på oth, så har bara ett ynka avsnitt kvar. Vet inte hur jag ska klara mig sen? Får väl kolla om eller något, haha. Var även ute och gick en runda med mamma innan också, skönt!

Imorgon så är det redan fredag. Tråkigt ju, lovet är ju snart slut och det har inte direkt hjälpt något. För jag är fortfarande skoltrött , men det var ju skönt med lov, så det får man absolut inte klaga på.
Iallafall tänkte få lite saker gjorda imorgon, såsom att städa rummet, springa och skriva på min svenska uppsats (det måste verkligen göras) . Om solen är framme så tänkte jag även gå ut och sätta mig en stund, så härligt!

Nu får jag sluta tjata, iiigen. Hörs imorgon! /Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0