Plugga? Ne..

Hej! Tog mig igenom skolan idag, blev dock helt slut på de två sista lektionerna. Så fort någon lärare skrek så bara dunkade det i hela huvudet, eller så fort det var något lite högre ljud.
Kom hem åt, åkte med mamma ner och handlade. Fick med mig ett par svarta jeans hem, behövde det. Sen så skrev jag ut mina stödpunkter tills imorgon då vi ska prata om vårat ämne på svenskan.. Efter det så började jag baka, snoddas eller mockarutor eller va det heter. Blev sådär, men min bror kunde tydligen äta dom.. Haha

Nu ska jag lägga mig i sängen så svart och svalt som möjligt då mitt huvud är helt cp. Orkar inte med detta. Är typ som jag är sjuk fast det inte bryter ut med feber? Typiskt men bra på ett sätt. Är pigg på dan och trött och dålig på kvällen. Aja, torsdag imorgon.. Måste börja ta tag i plugget snart, eller?
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0